آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

هستی من

ایلین کوچولو خوشگل مامان

1391/8/15 10:27
نویسنده : نسرین
678 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست این دخملی که داره موهای عروسکاشو میکنه به حرف مامانشون گوش ندادن داره تنبیه میکنه

اینجاهم داره با ممیح(امیر پسرعمه اش)صحبت میکنه

این عکسو روز جمعه ای گرفتم داشتم خونه تکونی میکردم این لگن اب پر کرده بودم دخملی هم زیاد اب دوست داره داشت همه جارو ابی میکرد بعد از اینکه خسته شد خواست ابشو بریزه زمینو سوارش بشه ماهم همین کارو کردیم ابشو خالی کردیم نازگلم  هم سوارش شدو دور خونه گردوندیم در حین گردوندن هر چیزی می دید ایع ایع یعنی اینم برداریم درنتیجه اینم عکسش

دخترمن از بس متین و نجیبه پاهاش که بیرونه داره میذاره زیر پیراهنش اینم عکساش:

اینجا هم داره به زور انگشت پاشو میخوره نمیتونم این کارشو ترک بدم اگه می دونید چیکار کنم تا این عادتش از سرش بیوفته به خبر بدین ممنون میشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
15 آبان 91 12:10
ما اومدیم با یه ایده جدید می خوایم یه وبلاگ تاسیس کنیم البته با کمک شما دوستای عزیزم با موضوع ♥♥دکوراسیون منزل ♥♥قضیه از این قراره که شما عکسای منزل خودتون رو برام میفرستید (حالا میتونه اتاق باشه اشپزخونه باشه یا حمام و حال و پذیرائی..) و من بهترین ایده ها رو با ادرس وبلاگ خودتون اونجا ثبت می کنم و بین مقالات عکس های دکوراسیون رو براتون میزارم... عکس ها رو اپلود کنید ادرسش رو به ادرس:http://decoretak.blogfa.com در نظرات برام بذارید . اینم آدرس وبلاگ پسرمه : http://behraaaad.blogfa.com/ منتظرتون هستم.........................
مامان سویل
17 آبان 91 8:34
سلام ایلین جون ماشالله یه پارچه خانوم شدی عزیزم به سویل هم سری بزن خانوم خانوما
خاله پریناز
24 آبان 91 8:56
وای خاله خیلی شیطون بلا و خوشگل شدی.لباست هم خیلی بهت میاد.انگشت پاتم همچین میخوری انگار داری ابنبات میخوری خاله.انگشتت تموم میشه ها.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد