آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1393/2/17 12:25
نویسنده : نسرین
480 بازدید
اشتراک گذاری

باز اومدیم با کمی تاخیر

این دفعه میخوام در مورد کارهایی که دخملی انجام میده صحبت کنم، این مدتی که ننوشتم و فقط عکس گذاشتم نمی تونم خوب بنویسم دوستهای عزیز ازتون عذر میخوام

دخملی من اکثر رنگها رو بلده (قرمز-نارنجی-زرد-بنفش-طوسی-ابی-سبز-سفید-سیاه-قهوه ای و....)

اشکال هندسی(لوزی -مربع-مستطیل-دایره-بیضی)

عزیزکم میدونه ماه و ستاره کی درمیاد و خورشید کی البته اینهایی مینویسم از خیلی وقت بلده فقط میخواستم بنویسم

اکثر حیوانات اهلی و وحشی وبعضی از حشرات رو ده

اکثر میوه هارو

نقاشی هم خورشید و مار و دایره رو به خوبی بلده

تو کتاب نقاشیش یه عکسی هست(داروغه رابین هود)که شکمش کنده است هروقت اونو می بینه میگه مجید اقا هستش دایی ناصر یه دوستی داره اسمش مجیده شکمش هم مثل اون بزرگه هر وقت میبینه، این مجید اقاست دفعه اولی که اینو گفته بود خیلی خوشم اومده بود

عاشق اهنگ منصور (بری باخ )هستش وقتی من میبینه میگه اونو واسم باز کن میخوام برقصم،اهنگو باز میکنم و ایلین کوچولو میرقصه قربون رقص کردنت برم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیتا
20 اردیبهشت 93 7:08
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد و خداوند شب و روز و تمام لحظات با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد تولدت مبارک! به ما هم سربزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد