آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

هستی من

چشم خوردن ایلین جون

1390/10/29 9:56
نویسنده : نسرین
212 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ناز گلم

 خوبی خوشی

عزیز دلم دو روزه که شبها فقط گریه میکنه منم نمی دونم چی شده با خودم

فکر میکنم  شاید سرما خورده یا دلش درد میکنه

دیشب هم باز مثل شب قبل موقع خواب باز شروع کرد به گریه ،

بردم با عروسکاش بازی کنه

دیدم نشد رو تخش خوابوندم تا با عروسکهای بالای سرش بازی کنه چون

وقتی کوکو میکنم دخملم با اهنگش ارام میشد اون هم جواب نداد (از عصر هم دخملم هی خمیازه میکشید میخواست بخوابه ولی نمی خوابید )بالاخره رفتم براش اسفند دود کردم اون موقع اروم شد خودم هم تعجب کردم بعد از ٥ دقیقه شیرشو خورد و 

رفت خوابید

امروز با دوستم حرف میزدم از احوالات ایلین می گفتم ،گفت احتمالا چشم خورده یه چشم نظر براش بگیر ،کسی چشش زده امروز باید برم براش چشم نظر براش بخرم

 دوست دارم دخملم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بیتا
29 دی 90 10:39
منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان جت رو..............هدیه خلاقیت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد