آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

هستی من

شیطنت ایلین خانوم

1390/12/28 12:03
نویسنده : نسرین
316 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز از خونه مامان جونی زود برگشتم خونه تا یه سری به روی خونه بکشم به قول بعضی ها خونه تکونی

کنم

اول از همه لباس های دخملیرو در اوردم عروسکاشو بهش دادم تا با انها مشغول بشه تا من به کارام

برسم анимашки дети

لباسهارو تو لباسشویی انداختم و ملحفه هارو هم در کهنه شویی انداختم و برگشتم به دخملی برسم

بعد با کمک دخملی (دخملی هم تو بغلم بود)هویج هارو شستم و تو ماشین اب میوه گیری انداختم و  بعد  با کمک نازگلم شروع به گرد گیری ،من از اونجا میزها و کف اتاق رو تمیز میکردم و از پشت هم دخملی بادستاش تمیز میکرد کفرم در اومده بود دیگه داشتم

دیونه میشدم نمی دونستم چیکار کنم

امروز هم میرم بقیه کارو میکنم ان شا الله تا عید تموم بشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد