آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

هستی من

مامان من کجاست

1391/1/28 12:01
نویسنده : نسرین
341 بازدید
اشتراک گذاری

در  مزرعه اي كوچكشکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولويي  از شکلکهای جالب و متنوع آروین بيرون آمد 

او از خودش پرسيد :  شکلکهای جالب و متنوع آروین  من كجاست

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروینكوچولو در مزرعه گشت تا اينكه smiley را ديد
از smiley پرسيد : تو مامان شکلکهای جالب و متنوع آروینمرا نديدي ؟
 smileyگفت : نه ، ولي به تو كمك مي كنم تا او را پيدا كنی

 شکلکهای جالب و متنوع آروینگفت : متشكرم

اشکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو در مزرعه به راه افتاد تا به  شکلکهای جالب و متنوع آروین رسيد

از  شکلکهای جالب و متنوع آروین پرسيد: تو مامان شکلکهای جالب و متنوع آروینمرا نديدي ؟

  شکلکهای جالب و متنوع آروینگفت : نه من مامانتو را نديديم

دوباره شکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو رفت تا به يك  مهربان رسيد

از  پرسيد : تو مامان شکلکهای جالب و متنوع آروینمرا نديدي ؟

و  مهربان جواب داد : نه من مامانشکلکهای جالب و متنوع آروین تو را نديديم

ولي شکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو باز هم رفت تا به  رسيد

از  پرسيد : تومامانشکلکهای جالب و متنوع آروین مرا نديدي ؟

و  گفت : نه من مامان شکلکهای جالب و متنوع آروینتو را نديدم

دوباره شکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو به راه افتاد تا به آقاي  رسید

 از آقاي  پرسيد : تو مامانشکلکهای جالب و متنوع آروینمرا نديدي ؟

آقاي  گفت : من مامان تو را نديدم

جوجه شکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو خيلي غمگين بود و دلش براي مادرش تنگ شده بود

يكدفعه شکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو صداي smiley را شنيد

آقا smiley فرياد كشيد : من مامانتو را پيدا كردم

جوجه شکلکهای جالب و متنوع آروین كوچولو گفت : آقاي smiley از شما متشكرم

جوجه شکلکهای جالب و متنوع آروینبه طرفشکلکهای جالب و متنوع آروینمادرش دويدبا صداي بلند گفت : مامانشکلکهای جالب و متنوع آرویندوستت دارم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد