آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1391/3/22 9:31
نویسنده : نسرین
217 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین 

دیروز موقع برگشتن به خونه دخملی رو گذاشتم رو صندلیو عروسکاشم دادم به دستش که مشغول بشه تا من

بتونم  ماشینروبرونم چشمتون روزبد نبینه از وقتی که حرکت کردم شروع کرد به گریه کردن اصلا توجاش

نمینشست اعصابم خراب شده بود دست اخر بغلش کردم ورو پام نشوندم وبا یه دست دیگه روندم

خدا خدا میکردم که پلیس و افسری منو نبینه کمی مونده بود به خونه برسیم که ماشین

پلیسو دیدم گفتم فاتحه ام خونده است والان جریمه ام میکنه که به خیر گذشت فکر کنم ندید یا به روش

نیاورد  شکلکهای جالب آرویننمی دونم باهاش چیکار کنم یه جا نمیشینه بچه مردم تو

صندلیشون میشین و به بیرن نگاه میکنم این هم از دخملی ما

البته با این همه شلوغیهایی که داره دلم براش ضعف میره قربونش برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
22 خرداد 91 9:38
سلام نسرین جونم ببخشید عزیزم چند روزیه خیلی درگیر کارام هستم وقت نکردم البته میومدم میخوندم
راستی زود تند سریع چند تا عکس از دختری بگذار که حسابی دلم براش تنگ شده


به روی چشم حتما برات میذارم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد