آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

هستی من

بی عنوان

1391/8/20 13:12
نویسنده : نسرین
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند روزه که دخملیم واسه خودش خانومی شده به حرف مامانی گوش میده کارهای خوب خوب انجام میده

 روز پنج شنبه ای رفته بودیم خونه زندایی بابایی یرای اینکه از حج اومده بودند مراسم داشتن اونجا دختر خوبی بودی و به حرف همه گوش میکردی موقع رفتن به اونجا توماشین خوابیدی وقتی بیدارشدی دیدی بچه ها اونجان اصلا گریه  نکردی افرین دختر مامان

روز جمعه ای هم مثل همیشه خونه عزیزجون بودیم یکی از همسایه های عزیزجون برای اینکه دخمل خوبی بودی برات چراغ شب اورده بود شماهم که نگو اونقدر ذوق کرده بودی هی بهم می گفتی بزنم به برق تا چراغهای رنگارنگش روشن بشه

دیشب هم باهات خمیربازی میکردیم من برات ماهی و گربه درست کردم برات شعر می خوندم

گربه من نازنازیه
همش به فکر بازیه
شبها همیشه وقت خواب
میره می خوابه تو رختخواب
گربه پوری شیطونه
هی میره بیرون از خونه
شبها کنار حوض میره
میشینه و ماهی میگیره

واداشو درمیاوردم و دخملی هم نگاه میکرد بعد از چند لحظه دیدم میگه گره   نا نا

و ادامنو درمیاورد قربونش برم  دخملیم همه چیرو زود میگیره بعداز اون هم با غلتکش افتاده بود روی خمیر با چاقوش هم روش خط مینداخت مثلا نون می پخت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد