آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1390/8/21 12:36
نویسنده : نسرین
128 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دخترم که سوار ماشینش شده بود دیدم که می تونه چند قدمو بدون کمک حرکت کنه اونقدر ذوق زده شده بودم که نگو منم خوشحال رفتم پیش مامانم  گفتم که دختر نازنازیم که الهی فداش شم داره با رورولکش  چند قدم برمیداره مامان جونت  هم گفت آره حدود یک هفته است این کارو میکنه زبان

ضایع شدم ناراحت

منم دو سه هفته بود که سرم تو شرکت خیلی مشغول بود اصلا به نظرم نمی رسید آیلین یاد گرفته با رورولکش راه بره ببخش عزیز دلم که مامانی یادش رفته بزرگ شدنتوخجالت

منم پیش خودم فکر می کردم که اولین نفرم که دیدم دخترم با ماشینش حرکت میکنه در هر حال اونقدر خوشحال بودم که ضایع شدنم را فراموش کردم و رفتم پیش ایلین و شروع کردم به ادا درآوردن تا اون جند قدم برداره بیاد پیش من که تو اون موقع چند تا عکس ازش گرفتم:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد