آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

هستی من

دد (بیا)گفتن ایلین

1390/11/30 10:24
نویسنده : نسرین
241 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دخملی مامان سر سفره نشسته بود فقط میخواست خرابکاری کنه شیشه دلستر برمی داشت و میخواست بخوره یا سبزی ها روی زمین میریخت و از خودش هم یه صداهایی در می اورد

مشغول شام خوردن بودیم که دخملی بعد از چند لقمه رفت تا با اردکش بازی کنه مشغول بازی بود من بهش گفتم دخترم بیا پیشم تا بهت قاقا بدم  همین که شنید بیا پیشم با خودش کلمه دد رو با زبونش و هم با دستش نشون میداد وکلمه رو می گفت دختر کوچولومو بغل کردم و از خوشحالی باهاش میخندیدم

اولین کلمه ای نازگل با اون حرف زدنو شروع کرد دد بود(یعنی بیا)

قربونت اون زبونت برم که وقتی این کلمه رو میگی خیلی خوشگل میشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله پریناز
30 بهمن 90 9:33
آخی نسرین من هم از ذوق کردن تو ذوق زده شدم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد