آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 4 روز سن داره

هستی من

شعر گل ها

1390/11/30 12:01
نویسنده : نسرین
283 بازدید
اشتراک گذاری

گل نرگس

منم نرگس زیبا
خیلی دارم تماشا
هم سفید و هم زردم
تو سبزه ها می گردم
نارنجیم رو دیدی؟
اصلا منو بوییدی؟
چه بوی خوبی دارم
خیلی دوست می دارم

 


گل لاله

آی بچه ی خیلی زرنگ
بیا ببین گلی قشنگ
تو دشت و باغ و صحراست
لاله ی ناز و زیباست
نشانه ی شهامت
شهادت و رشادت

 

گل مریم



گل مریم خوب منم
هدیه به محبوب منم
سفیدم و خوشبویم
در باغ گل می رویم
با من بساز یه دسته گل
ای بچه ی ناز و تپل
هدیه بده به مادر
به خواهر و برادر

گل نیلوفر

نیلوفرم نیلوفر
تو روستا و توی شهر
تو باغ و تو کوهستان
من می رویم فراوان
صبح که میشه باز میشم
موقع شب بسته میشم

 

گل آهار



آهارم آهارم
گل های زیبا دارم
هم پر پر و هم ساده
عمر گل هام زیاده
کشت و کارم آسونه
باغبون پیر می دونه
بذرم اگر بکارید
گل های رنگین دارید

 

گل بنفشه

بهار بهار بهاره
بنفشه رو میاره
رقص بنفشه پا شده
تو باغ چه غوغایی شده

 

گل آفتاب گردان



گل آفتاب گردانه
چرخانه و چرخانه
همیشه رو به خورشید
چهره اش رو می شود دید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد