آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

هستی من

شیطنت های ایلین 1

1391/1/30 10:16
نویسنده : نسرین
343 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره اویزو ریسه تولد دخملیرو تموم کردم البته جا داره از دخترکم هم تشکر کنم که بهم اجازه دادچشمکزبان

داشتم اویزاشو بهم وصل و تموم کنم یهویی حمله ای میکرد Smileysو می خواست از دستم بگیره سرشو یه جوری مامان جونی گرم میکرد ولی باز دخملی برمیگشت

نمی دونم چرا بچه ها به وسایل خطرناک مثل قیچی و چسب و سوزن خیلی علاقه دارند هی اونارو از دستش

قایم میکردم و دخملی هم صداش میرفت هوا

اخرش دیدم که دست از اینا برنمیداره یکم اونارو جمع کردم باهاش بازی کردم تا اینکه  رفت پیش دایی

نویدش بااون مشغول شد منم از فرصت استفاده کردم وتمومش کردم

وقتی تمومش کردم خیلی ازشون خوشم اومدعکساشو میذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسترن
1 اردیبهشت 91 11:37
اره حتما کلا بچه ها عاشق کار و جیزهای خطرناک هستند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد