آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1391/1/30 11:55
نویسنده : نسرین
230 بازدید
اشتراک گذاری

فردا سالگرد ازدواج منو باباییه چی فکرشو میکرد ٥ سال ازش گذشت و داریم به ٦ سال نزدیک میشیم این پنج سال با خوبیها و بدیها به اتمام رسید ان شا الله از این سال به بعد کنار دخملیمون با خوبی و خوشی زندگی کنیم

شکلکـــْـ هایِ هلــن Smileyشکلکـــْـ هایِ هلــن

به امید اون روزها

٦ سال باهم بودن

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است
تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی
عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور کنی

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

 


آنکه قصد خوشبختی دارد
در را میکوبد و فقط آنکه عشق میورزد در را باز خواهد دید
دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حنا
31 فروردین 91 3:17
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون رو تبریک میگم ایشالله که تا همیشه وجود خاکی در کنار هم خوبو خوش زندگی کنید و سایه پر مهرو محبتتون بالای سر آیلین جون باشه
نسترن
1 اردیبهشت 91 11:39
عزیزم سالگرد ازدواجت هم مبارک ببخشید نسرین جون دیر بهت تبریک گفتم انشالله سالهای سال کنار هم باخوشی و نشاط زندگی کنید وهرروزتون سبزتراز دیروز باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد