آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1391/3/7 10:06
نویسنده : نسرین
215 بازدید
اشتراک گذاری

 دخملیم عادتشه عصری یکی دو ساعتی می خوابه دیروز هم مثل روزهای قبل خوابیدشکلکهای جالب آروین منم شامودرست کردم شکلکهای جالب آروینمنتظر شدم تا

دخملیمون بیدار بشه ساعت ٩ بود که بابایی گفت که چرا بیدار نمیشه دلم براش یه ذره شده شکلکهای جالب آروین

که اونوقت صداش دراومد شکلکهای جالب آروینرفتم بهش می می بدم دیدم شیشه شیری که بالای سرش گذاشته بودم رو برداشته تو خواب داره می خوره شکلکهای جالب آرویننصفشو خورد و بعدا

شیشه گذاشت و باز خوابید تا این موقع هم خواب بودشکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

 قدیمی ها این میگند که خواب خوابو میاره مثل اینکه درست گفتند

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله پریناز
16 خرداد 91 8:49
قدیمیا رو ولش کن بذار بچه بخوابه.زن و شوهر گیر دادین به خواب بچه ؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد