آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1391/3/7 10:38
نویسنده : نسرین
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان خوبی ،خوشی

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

پریشب دخملی خوابش نمیومد وداشت برای خودش بازی میکرد ماهم جلوی تلویزیون نشسته بودیم و داشتیم فیلم نگاه میکردیم دخملی که یه لحظه سرشو بلند کرد و مارو باهم دید اومد کنارمون و خودشه برای ما لوس میکرد یا بغل بابایی می رفت یا بغل من، من میگفتم میام میخورمت با یه شیرجه ای میرفت بغل بابایی بعد از چند ثانیه هم باز میومد بغل خودم  یه خنده ای میکرد قربونش برم شش دندونش هم مشخص میشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسترن
7 خرداد 91 17:25
میگم این دختری چه بلایی از حالاچه سیاستی برای عزیز کردن خودش داره
مامانی درسا
8 خرداد 91 3:03
ای جونم هزار ماشاالله زنده باشی ..... گل خانمی
خاله پریناز
16 خرداد 91 8:53
ای ول خاله میبینم که از الان خوب میدونی چکار کنی خوب حواست بهشون هست.آفرین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد