آیلینآیلین، تا این لحظه: 13 سال و 5 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1391/3/30 9:22
نویسنده : نسرین
237 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب آروین

دخملی من به اب بازی خیلی علاقه داره دیروز باباجون عصری داشت ایونو تمیز میکرد ،منم بهش کمک میکردم

البته دخملی بغلم بود رفتیم تا چایی اماده کنیم بیاییم که یک لحظه ایلینو گذاشتم زمین تاچایی رو اماده کنم

که بدو رفته بودسر شیر اب تمام لباساشو ابی و گلی کرده بود هی تو اب دست میزد و برای خودش کیف میکرد

یه لحظه رفتم دیدم تمام لباساش ابیه ویکبار دیگه که بابایی کارشو تموم کرده بود و داشت تلویزیون نگاه میکرد

دخملی رفته تو سطل کمی اب بود برداشته بود رو سرش ریخته بود و با دستش با ابهایی که رو زمین ریخته

شده بود بازی میکردبابایی هم بهمون قول داده تا رسیدن ماه رمضون یکبار بریم کنار دریا تا دخملی تا هروقت

میخواد با اب بازی کنه

تقدیم به دخملی نازنازیم

شکلکهای  جالب  آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
2 تیر 91 1:34
قربونش ...... ای جونم این آب بازی چیه که این وروجکا همه دوست دارن ..... مامانی حتما" دخترمو ببر کنار دریا .....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد