آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

هستی من

بدون عنوان

1391/5/2 9:41
نویسنده : نسرین
228 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم هرچی لباس یا دستمالی دم دستش باشه برمیداره زمین و روی میزهارو پاک میکنه حرم که

رفته بودیم شیشه شیرش پراب بود منم مشغول دعا خوندن بودم وهرازگاهی نگاهش میکردم یه لحظه

دیدم صدایی ازش درنمیاد دیدم بله داره از تکنیک خودش برای بیرون اوردن اب از شیشه شیر استفاده

میکنه و اونجارو ابکی کرده و با دستش پاکش میکنه بعدش هم از تو کیف شلوار اضافی که براش گذاشته 

بودم و برداشته داره با اون پاک میکنه میبینید چه دختر کدبانویی دارم

یه هفته ای که پیشش بودم به می می عادت کرده بود از شنبه که گذاشتم پیش مامان جونیش دیگه

شیشه شیرشو زورزورکی میخوره وفقط می می میخواد مامان جون هم برای اینکه شیرشو بخوری دراز

میکشه و دخملیرو رو دستش میخوابونه و اونجوری بهش شیر میده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد