آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

هستی من

شیطنتهای دخملی

1391/5/11 12:00
نویسنده : نسرین
319 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خونه مامان جونی افطار بودیم خاله ها اونجا بودند شما هم براشون خودشیرینی میکردی هی یه چیزی میاوردی به خاله میدادی تا بهش ضرب بزنه تا خانوم خانوما برقصه

اصلا شیطونی شده  بودی که نگو از روی میزها بالا میرفتی روش میاستادی و مینشستیو ازش پایین میومدی

عصری هم زورزورکی خوابوندمت تا شب سرحال باشی که اونجوری نشد یه ساعتی گریه کردی بعداز اینکه خواب ازسرت پرید باز شروع به دلبری کردی

مثل خودم عاشق نون خامه ای هستی بعد از افطار داشتیم نون خامه ای میخوردیم که مال خودتو خوردی رفتی دور اتاق میگشتی خاله و پسرخاله ها و بابایی هی بهت نون خامه ای میدادند عزیز دلم هم نه نمیگفت و میخورد

نازگل به اب میگه ااااااااااااوووووووووووووووووووه یعنی به من اب بده بعد از اینکه بامیه میل کردیم دخملی اب خوایت کمی از ابو خورد و با اب شروع به بازی کرد و اخرسرهم همش ریخت رو فرش

هی میرفت از خاله اب میگرفت کمی میخورد و باهاش بازی میکرد دست اخرهم میریخت زمین میبینید چه دختر مردم ازاری دارم خدا نگهش داره داره با این شیطونتهاش دل ادمو میبره

یه کار بدی  میکنه که من ازش ناراحت میشم سریع میاد تو بغلم خودشو برام لوس میکنه و گونه هامو بوس میکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد