آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

هستی من

اندراحوالات دخملی

1391/6/21 13:40
نویسنده : نسرین
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم چند ردوزی که می خوام بیایم وبتو اپ کنم ولی جور نشد روز جمعه ای می خواستیم

بریم عنصرود که از یام و مرند سر دراوردیم اونجا بهمون خوش گذشت اونجا دخملی با یه گربه ای اومده

بود اونجا میگشت بازی میکرد من که با دیدن گربه یه جور میشدم ایلینو که میدیدم با گربه بازی میکنه یه

 جوری میشدم یا از گوشهاش نگه میداشت و بلندش میکرد یا با دو دستش از صورتش نگه میداشت بلند

میکرد که اخر سرهم موفق نشد صدای دادش رفت هوا ائنجا هم با بچه ها توپ بازی میکرد  هی میرفت

اینور و اونور یه پسری هم بود توپ ایلینو برداشته بود و مال خودشو داه بود به دخملی دخملی که زورش

نمیرسد ازش بگیره (ازش بزرگتر بود)بالاخره تسلیم شد و توپ اون فسقلیرو برداشت با امیر علی خیلی

 صمیمی شده بودند اون بهش توپ مینداخت ایلینم به اون تو عالم بچگی کیف میکردند

چند تا عکس گرفتم تا تو وب بزارم ولی سرعتم خیلی کمه لود نمیشه

دخملی تمام اجزای صورتشو نشون میده  میگم گوشهای من کو زودی نشون میده

نازگلم به شلو و هلو خیلی علاقه داره هروقت بهشم بدم نه نمیگه

دامنه لغتش زیاد شده اونایی که تازگی ها میگه:

جیش     ای وای        ممیح(امیر)     

صدای ما ما                   مع مع            می می                    جی جی (جیک جیک)

وقتیمیره حیاط با جوجه بازی کنه دمار از روزگار جوجو درمیاره دیروز هم داش بهش بیسکویت میداد

بیسکویتو دستش نگه داشته بود جوجو هم دنبالش میومد اون میرفت و جوجو میومد

دخترم ،دختر خوبی شده دیگه تو ماشین خوب میشینه البته نمیشینه سروپا می ایسته منم کمربندشو

میبندم وقتی میریم تو کوچه با دقت همه چی رو نگاه میکنه وقتی گربه ای رو ببینه ذوق میکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیلا
21 شهریور 91 17:45
سلام نسرین جان، من مامان عرفان کوچولو ام. وبلاگ خیلی خوب و قشنگی دارید من که خیلی استفاده کردم و تعدادی از عکس های متحرکتان را save کردم(ان شاءالله راضی باشید) خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم سری هم به وبلاگ ما بزنید. منتظرتون هستم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد