آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

هستی من

عزیزم مریض شده

1391/7/10 13:52
نویسنده : نسرین
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی خوشی

دخملم چند روزیه که تب داره فکر کنم سرماخورده ،تبش هی میره و میاد صبحها هم ساعت سه بیدار

میشه و گریه میکنه گریهبعد از مدتی هم خوابش میبره

بابایی میگه لباساش کم بود سرماخورده ولی من میگم خیر بچه خواهرت سرما خورده بوداز اون گرفته  

اونم چه سرماخوردگی ای گلوش ورم کرده چند دکتر هم برده بودند که یکی گفته بود عریونه یکی گفته

بود چیزیش نیست اخر سر دونستن که این بیماری ویروسی منم می ترسم دخملیم بگیره ولی جمعه

ای کنا امیرخان بودی نذاشتیم باهاش بازی کنی یا نزدیکش بشی ولی بازم می ترسم

 اونشب هم با بابایی بردیم دکتر ،دکتره گفت چیزی نیست فقط استامینوفن بدین یکمی هم گلوش ورم

کرده اگه اموکسی سیلین بدین خوب میشه ان شاالله که نازگلم از اون بیماریها نگیره

از دکتر و همکارام شنیدم که خیلی از بچه ها گرفتن و دوره زمانیش هم ٢ هفته ای میشه وای به داد

من برسه اگه بگیری خونه هم نیستم خودم نگهت دارم ولی دست مامان جونی هم درد نکنه که مواظبته

 

حالا از بیماریت بگذریم بریم سر شیطونتهات:

از بس تمام کشوهای کمد و کابینت ها رو باز میکنی منو کفری میکنی هی من جمع میکنم شما هم باز

میریزی

موقع اشپزی هم نگو میای به پاهام می چسبی بغل می خوای همیشه بغلم خودمی و باهات اشپزی

میکنم خوبیش اینکه عزیزدلم هم یاد میگیره

با عروسکهای بزرگتر از خودت بازی میکنه  شکلکهای
جالب آرویندیروز هی میگفتی باید لباس عروسکتو عوض کنی

و یه لباسی هم دستت بود میگفتی باید اینو بهش بپوشانی من بیچاره هم باید اوامر شما رو اطاعت کنم تا صدای جیغت درنیاد تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه احمدی
11 مهر 91 10:08
نسرین جون دخملت خیلی نازه ان شاء الله هر چه زودتر خوب میشه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد