آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

هستی من

شیطنت های دخملی

1391/5/19 13:30
نویسنده : نسرین
397 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

شکلکهای جالب
آروین

 

 

دیروز دخملی داشته با خودکار بازی میکرده که دور از چشم مامان جون تمام ملافه و بالششو خط خطی

کرده بود مامان جون میگفت بعد از من اومدم تو خونه دیدم با دستاش ،به خیال خودش پاک میکنه وقتی

منو میبینه خودکار به من میده و من من میکنه یعنی من انجام دادم وبا دستاش باز اونارو پاک میکرد و با

اعمالش میفهموند که پاک نمیشه قربون دختر شجاعم برم که کاری که میکنه رو قبول میکنهLoVe

یه روز داشت با گاوپشمالوش بازی میکرد نمی دونم از کجا فهمیده بودکه سوار گاو میشن، وقتی بازی میکرد دیدم سوار گاوه شده داره پیتکو پیتکو میکنه و میخنده

تازگی ها یه بشگونهایی میگیره که نگو هر وقت طبق میلش نباشه یه بشگون حسلبی از طرف مقابلش

میگیره صدای طرف مقابلش درمیاد هروقتی هم دعواش میکنیم با حالت عصبی یه چیزی رو میگه با

دستهاش اخ میکنه یعنی چرا دعوامون میکنی

 

 

ایلینم رو پای چپش یه خال خوشگل داره که وقتی میگیم ایلین خالت کو زودی نشون میده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه جون
24 مرداد 91 4:54
دلم برات تنگ شده بود اومدم پیشت... آخه کی میگه ما بچه ها شیطونیم... فقط آروم و قرار نداریم..!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد