آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

هستی من

رفتارهای دخملی تو 15 ماهگی

1391/5/26 12:54
نویسنده : نسرین
512 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بیشتر از اینکه بتونه مقصد خودشو از طریق مهارت گفتاری بیان کنه توانایی این رو داره که محیط اطراف و پیرامون خودش رو درک کنه

مثلا وقتی میگم ایلین برو عروسکتو بیار بخوابونیم زود میره عروسکشو میاره با دستاش بغلش میکنه و به پشتش میزه و با لباش لا لا میگه البته از مدل لباش می فهمم لا لا میگه یا میگم برو شیشه شیرتو بیار زودی میاره ومنم پر از ابش میکنم میگم بخور زودی میخوره و...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

حدودا ده پونزده کلمه رو خوب ادا میکنه قربونش برم با اون شیرین زبونیش

شکلکهای جالب و متنوع آروین

روابط عمومیش کلا بیسته هر جا میریم زودی دوست پیدا میکنه عصری برده بودم پارک هر بچه ای می دید اول ب ب می گفت و بعدش  نزدیکش میرفت و به زور بغلش میکرد و بوس میکردماچ

هر بچه ای رو می دید میرفت سراغش تا باهاش بازی کنه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دخملیم مستقل شده دیگه از دست من چیزی نمیخوره داد و بیداد میکنه غذای خودمو خودم بخورمFood 3D emoticon البته تو ظرف غذای خودش هر چی خودم میدادم نمیخورد

شکلکهای جالب و متنوع آروین

ازدیروز هم یه مدل نی نای دیگه پیدا کرده تو نوک انگشتای پاهاش پامیشه و میچرخه و دستاشو به طرفین باز میکنه وقتی این کارو میکنه از ته دلشم می خنده

شکلکهای جالب و متنوع آروین

عروسکمو پشه ها همه جاشو نیش زدن صبحی وقتی دیدم دلم براش کباب شد نمی دونم چیکار کنم پوستش خیلی حساس حتی کرم مخصوص نیش زدگی میزنم باز اونجو.ری میشه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دیشب بازهم زلزله اومد ماهم خونه مامان جون بودیم بابایی زود دخملی رو برداشت برد بیرون ومنم بعدا اومدم بیرون شب هم تو پارک خوابیدیم دخملی هم از ساعت ٥ بیدار شده بودو برای خودش میخوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ماهور و مامانش
2 شهریور 91 20:18
قربونت برم عزيزم با اينهمه كارايي كه بلدي آفرين
❤مامان آزی❤
3 شهریور 91 13:11
شما هم در مسابقه رویای زیبا شرکت کنید شاید کوچولوی شما اینبار برنده ما باشه حتما بیاید و بخونید شرایط و ثبت نام کنید خوشحال میشیم
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 13:23
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مامان مهرزاد جان
8 شهریور 91 12:07
چه دخمل شیرینی دارید ماشاله به وب مهرزاد جان هم سری بزنید و براش یادگاری بنویسید خوشحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هستی من می باشد